Sommerfest for Næringslivet!

Sommerfest for næringslivet i Vestfold.

_________________________________________

Velkommen til årets kuleste SOMMERFEST!

Sommerfesten for næringslivet skjer i Holmestrand 8. juni. Ikke gå glipp av årets hyggeligste happening for Vestfold-bedrifter!

Næringsforeningene i fylket og NHO Vestfold går igjen sammen om å arrangere fest. Det er sjette gang medarbeidere fra små og store Vestfold-bedrifter samles rett før ferien, og vi gleder oss til nok en helaften med mat, drikke, mingling og underholdning.

Tidligere har opp mot 400 feststemte mennesker deltatt, og vi håper på minimum det samme i år!

Denne gang går turen til brygga i Holmestrand. Her skal vi blant annet være med på feiringen av Hydro i Holmestrand sitt 100-års jubileum. I tillegg vil NHO Vestfold dele ut den gjeveste prisen av dem alle; «Årets Vestfoldbedrift». Det kommer også til å bli et innlegg fra en kjent og inspirerende næringslivsaktør – mer informasjon kommer når vi nærmer oss!

Når: Torsdag 8. juni kl. 18:00

Hvor: Brygga i Holmestrand

Transport:

Det blir avreise fra de respektive stasjonene (Larvik, Sandefjord, Tønsberg og Skoppum) når vi tar toget til Holmestrands splitter nye stasjon. Herfra er det gangavstand til festlokalet.

Program:

• Utdeling av pris - Årets Vestfoldbedrift
  • Hurra for Hydro – Kjetil Ebbesberg
  • Underholdningsinnslag.

Pris:
650,- pr pers (prisen er inkludert mat og drikke, ikke transport). Bindende påmelding innen mandag 5. juni.

Antrekk:

Det er fest og vi håper på sommerlige rammer i vannkanten, men vi skal være ute (i et telt på brygga i Holmestrand), så det er nok lurt å ta med en ekstra genser.

HER kan du melde deg på!

Du kan også sende en e-post til lene@horten-naringsforening.no

Bli medlem i HNF

Vi trenger DEG for å skape fremtidens Horten!Horte ... Les mer...