Messe - Konferanse - Fest

En næringslivsmesse og konferanse i regi av Horten Kommune og Horten Næringsforening.

To viktige aktører som jobber tett sammen, for å legge til rette for et aktivt og bærekraftig næringsliv i Horten. Arrangørene ønsker å bidra til at forholdene blir lagt til rette for næringsdrift, og vi vil sikre et godt samarbeid mellom lokale firmaer.

Horten har en sterk samling av innovative og verdensledende teknologibedrifter som står for en vesentlig del av teknologiverdiskapingen i Norge. I tillegg har Horten et sterkt fagmiljø innenfor maritim virksomhet og mikro-/nanoteknologi. Horten er også kåret til Norges 8.mest kreative kommune, og er i år blant de 3 nominerte kommunene til Innovasjonsprisen 2017!

Hele arrangementet er åpent for alle. Inngang til messehallen er gratis mens del 1 og 2 av konferansen, som består av tilsammen 11 inspirerende og interessante foredrag, krever billett.

Del 3 i programmet har fri entré, her vil tre ulike sukesshistorier fra Horten kort fortelle om seg. Deretter møter vi gründere fra Silicia i en pitcherunde føre vi til slutt, får en god samtale mellom 5 personer med ulik bakgrunn - ledet av Tonje Flack fra vår sponsor fuelbox.no. Den posten blir i litt talkshow-stil og en god avrunning før festen starter.

Festen håper vi blir full av inspirerte og glade folk. Det blir snaddermat fra «Kokken Arne», god drikke og live musikk med Plastic Paddies!

«Made in Horten» har i år tema for dagen: Innovasjon & nyskapning - les mer om foredragsholdere og program på:

madeinhorten.no

Bli medlem i HNF

Vi trenger DEG for å skape fremtidens Horten!Horte ... Les mer...

Messe - Konferanse - Fest
En næringslivsmesse og ...

Torsdagsmagasinet

Siste Torsdag i måneden!

Hør Torgeir Lorentzen ...

Ansett en lærling!

Å bli lærebedrift er en investering. Gjennom å ...